Tänk...

Om en månad, den 10e September, kommer jag kanske just vid denna tiden sitta i en soffa på andra sidan jordklotet och tänka på imorgon - den 11e september, för då fyller jag år. Helt jävla ensam. Inga påhopp med kaffe, bulle, choklad, o paket på morgonen, inga föräldrar som egentligen är för trötta för att gå upp, o ingen suckande bror i bakgrunden som önskar att jag hade öppnat paketen lite snabbare så han kunde gå o lägga sig igen. Ingen studdsande hund som hoppar upp o ner utan att ha någon aning om vad de är som e så kul.
(För så är det faktiskt, år efter år, och jag älskar det)
Men nej, den morgonen får vänta ett år till. Detta året ska jag gratta mig själv genom en klapp på axlen och tänka på vad livet gett mig o inte vara ledsen en sekund, för de ska man inte om man har de så bra.
Om en månad, den 10e September, då kommer jag kanske sitta i en soffa på andra sidan jordklotet- leende och tacksam, och inte bry mig om någon frukost på sängen,
för det får man inte -
inte när man har det så bra.





Kommentarer
Postat av: Nelia

Fast heeey, du kommer inte vara helt ensam, för du har en Nelia med dig :D

2011-08-11 @ 00:09:47
Postat av: Louise

haha jaaa gott snack :D:D

2011-08-11 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0