This too shall pass






Lördag idag, alltså inte rökt sedan förra söndagen - 6 fuckin' days! Lycklig? Mja, jag kan jogga non stop i 25 minuter nu, ganska skönt. Men har fått en förbaskad viktnojja. Går jag upp det minsta i vikt så kommer jag börja röka igen känns det som. Så nu måste jag ut o jogga hela tiden annars får jag ångest. Bra eller dåligt? Whatever.

Också närmar sig Australien med Stormsteg, men att de verkligen kommer hända har jag inte riktigt fått in i huvudet än kan jag säga. Bara ibland, som idag när jag kollade på slutet av "Lotta på Liseberg" när jag började gråta. Förstår inte vad det är med mig, men när jag såg alla glada människor och hörde denna underbara dansbandsmusiken började jag liksom bara lipa. Wierd.
"Jag mår brau, jag mår brau!"

Alla människor jag kommer sakna är nog det största problemet, för vissa människor älskar jag så mycket att dom vet inte ens hur mycket dom betyder. Dom vet fan inte. Orden räcker liksom inte till. Ett litet hjärta på Facebook är så liiitet i jämförelse för vad man menar egentligen. Facebook va fan e de? Jäva skitprogram.
Man borde skriva brev. Det ska jag göra. Jag ska skriva vackra brev till dom jag älskar.

Sen kan man ju hata människor också, och nu menar jag inte att alla som gör "si och så" hatar jag, för det kan man inte. (Döm aldrig en människa för du har inte levt hans/hennes liv). Men jag hatar en egenskap kan man ju säga? Och de är "att hålla igen". Fuck de, hålla igen, jävla bullshitt, man lever fanimej bara en gång. Älskar man någon så ska man säga det, tycker man något är kul så ska man skratta, och tycker man något e jävligt tråkigt så kan man gå därifrån och inte behöva be om fucking ursäkt, ens liv är ens eget, man ska göra det ma tycker om, lägga tid på sånt som passar en, och inte klaga så jävla mycket. Man ska vara ärlig som fan, inte sitta på en fest o ha skit tråkigt men plåga sig själv genom hela kvällen och SEN gå o snacka om hur jääääävla tradig den var. Hitta på något annat då för i helvete,

Fast det har jag gjort nån gång, de har nog alla gjort, för ingen är perfekt.
Och det är ganska vackert med trasiga människor också.

Kommentarer
Postat av: Paui

Du är så jävla duktig lojdi!!! Fortsätt kämpa med rökningen! Och ett tips med joggningen, ser du inga resultat, Skit i joggnig och börja med intervaller. Då kan jag lova att du ser resultat, både på din uthållighet, vågen och rumpan :D Så börja med intervaller, och mycket backträning - där har du något som får vågen att slå bakut ;)

2011-08-14 @ 15:53:08
URL: http://pauislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du lever på en annan stjärna snart,

du kommer ha ett liv här utanför.

Du kommer ha det bra och vara lycklig där.



Men ändå, varför kommer dom och stör,

dessa tankar på dig?



Och alla stigar som vi gick på

har vuxit igen för länge sen.

det kanske var fel, vem vet.

Ändå kommer dom och stör igen,

dessa tankar på dig.



Det västa är, att du finns i alla

saker som jag minns,

men ändå;

jag hoppas dom aldrig lämnar mig ifred, drar ett sträck över historien och försvinner.

Dessa tankar på oss..

2011-08-20 @ 21:18:44
Postat av: Jag

Peter LeMarc <3



Bara en jag vet som lyssnar på den mannen.

Tack för den fina texten

2011-08-23 @ 09:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0