You don't know what you've got til your missing it alot

OJ OJ OJ vilket stort berg jag har pa mina axlar. Detta ansvaret ar fruktansvart.
Att inte veta var man ska bo, inte veta vad man ska ata och var man ska laga sin mat, var man ska tvatta sina klader, i vilken bank man ska fa sitt bankkort och var det ligger, hur man ska fa in sin lon, var ska jag fa min lon ifran? Vilket jobb? Jag maste fylla pa mobilen med 200 kronor varje vecka, fuck de behovde jag inte innan. Inte nog med det - jag har hela mitt hem nerpackat i 4 vaskor jag maste halla reda pa hela tiden!


Har skrivit dagbok nagra ganger sedan jag kom hit, och jag kan inte fa nog av att skriva om mamma o pappa o marcus som jag saknar mest av alla. Nu forstar jag verkligen vilket jobb ni har haft och jag skulle uppskattat er annu mer an vad jag har gjort. Jag skulle aldrig nagonsin ha kallat er nagot daligt, for ni ar varldsbast och jag langtar till jag kommer hem o far krama er och jag kommer hadanefter aldrig mer vara taskig pa nagot vis.

Hur som helst, sa ska jag och Nelia boka en flygbiljett sa vi kan aka hem tillsammans i borjan av juli! Da har vi stannat i 10 manader! Och det racker fantomej haha (iallafall vad jag tycker just nu). Sa fredagen den 6e september 2012 ar jag hemma igen och da javlar ska de bli fredagsmys!!!

Jag aker till Cairns pa Tisdag, sa jag ar dar pa tisdagkvall. Jag har nastan fatt jobb som Nanny 3 timmar norr om Cairns, och ska passa tva tvilling pojkar SAMT RIDA HASTARNA woohoo! OM jag inte far jobbet sa ska jag pa jobb intervju pa onsdag klockan halv 12 pa en bar, och kolla pa ett par lagenheter onsdag,tordag och fredag i Cairns. Valdigt lockande. Vill bara borja jobba nu, fa in pengar och bo i ett EGET rum.


Ikvall ska jag och Nelia tvatta, sa vi har kopt valdigt billiga kakor nu, som vi ska ata till kvallsmat haha. Imorgon ar kontoret stangt sa da har vi inte tillgang till dator tyvarr, sa imorgon ska vi ga runder i Sydney en sista dag och bara myysa, och pa kvallen ar det movienight pa vart Hostel :). Vi ska aven fraga om vi far se pa Greveholm imorgon eftermiddag, wie hahah :D


Nej nu far det var slutsnackat.

MAMMA OCH PAPPA NI HAR VARIT VARLDENS BASTA FORALDRAR OCH JAG HAR FORSTATT HUR MYCKET NI HAR GJORT FOR MIG OCH JAG TYCKER NI AR VARDA ETT STORT FETT PRIS.

Mamma, jag vill ata kakor o dricka kaffe med dig i koket nar jag kommer hem.

Puss hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0