Skitzofren eller bara männsklig? svara inte.

regniga dag. dumma dag. rökfria dag.

Jag har ett fruktansvärt humör och ibland älskar jag det, men ibland förstår jag verkligen inte hur andra kan stå ut med mig. Inatt förstod jag äntligen vad hon där spinkiga kärringen Anna Skipper menar med "Du är vad du äter". Nu menar jag inte att om jag äter ost är jag fet, för det stämmer faktiskt inte. Men, jag är en all-ätare. Alltså är min personlighet lite utav allt. Jag kan äta Entriocå (hur FAN de nu stavas) med pommes och bea, men jag kan likabra äta bruna bönor och ärtsoppa.

Jag kan vara jättetrevlig,jätteelak . jätteVarm, jättekall . Överkänslig, underkänslig. jätteRolig, jättetråkig. jättetyst, jättepratig (nästan jobbig :S), lycklig och deprimerad på samma gång faktiskt. Ett ständigt Mens-humör som aldrig tycks sluta.

Nästan alla mina vänner har sagt att när dom träffade mig första gången var jag en bitch.
Nästan alla killar har sagt att första gången dom träffa mig var jag inte som alla andra (olika varianter, men aldrig som andra)
Nästan alla kolleger som har jobbat med mig har sagt att jag varit blyg och tystlåten i början.
Nästan alla lärare som har undervisat mig har sagt att jag varit tystlåten, trevlig, omtänksam men tillbakadragen.
Mina föräldrar säger att jag är för positiv, alltså Naiv, tänker inte och för alltid det som faller mig i smaken.
Min f.d bästa vän tyckte jag var egoistiskt, men hon älskade mig ändå ett bra tag
Min f.d pojkvän tyckte jag hade ett hetsigt temperament men omtänksam.
Min nuvarande bästa vän tycker jag är trevlig, stabil och skulle tydligen passa utmärkt som en lerkruksmakare när jag blir stor.

De jag menar är att jag älskar den jag är, till skillnad från många andra, men ibland borde de människor som älskar mig mest också få det bästa utav mig och inte ALLS få smaka på den elaka, kalla, tysta, slagsmåls - cp - louise. Jag ber om ursäkt för alla er som någon gång känt er riktigt besvikna på mig. Jag kan inte styra den jag är, och jag har massor med anledningar till varför jag är som jag är, för visst har man ju synat sig själv många gånger. Men sånt tar jag inte här och nu, kanske inte där och sen heller, det återstår att se.

Om 5 minuter kommer jag ångra att jag skrev detta halvt-djupa inlägg och önska att jag låg under marken och till 90% död , sådär så man ser det vita ljuset och inget gör ont. Men bara dit.

Vackra människor med alla era jävla fel o brister, med era snygga stjärtar o fula fötter, jag älskar er.
Precis som ni är.




Kommentarer
Postat av: noella

jag älskar dig :*

2011-08-10 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0