IN SYDNEY

Here I am, i denna stoora stad. Jag tror att jag ar lite jetlag, eftersom att jag ar valdigt trott och lite snurrig? Men jag vet inte. Alla alternativ pa saker att gora FORSAR pa mig, det gor mig inte mindre snurrig kan jag ju saga. Fraser Island, withsundays, byron bay, melbourde, perth, cairns, bondi beach, och blue mountains ar bara NAGRA av de saker jag verkligen vill gora under min tid har.

Nar vi satt pa info mote for nagra timmar sedan spontanbokade jag iallafall surfcamp med tre andra tjejer. Det var billigt och lat helt underbart nar snyggve-surf-killen berattade om det. Aker till det tidigt pa mondag morgon, blir hamtad av buss o aker ut till en liten bungalow strand med 50 andra pers.
Surf-lektion 4 timmar om dagen, gratis mat o gratis fest pa kvallarna. Bara det? Helt ok?

Ikvall blir det gratis drinkar, saaaaa gott, tank er mig - syppar lollo tsm med GRATIS drinkar. Detsamma blir det imorgon, fast da blir det all-in, verkligen -all.. in.... !

Jag heter Ayeaussie pa min skype, sa om ngn beslutar sig for att adda mig, GOR DET, sa kan vi snacka ngn dag.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kan inte fatta jag ar har.
Ni skulle se sydney alltsa, saaa maanga chingar!!! Alltsa verkligen 70%chingar! haha. Inte skitfint vader idag.. typ bara 20 grader o moln, saa fattigt men jag vet iaf att det bara blir battre. och sa JAKLA svenskt av mig att snacka vader hahaha.. men jag ar en svennebanan innerstinne sa skit i de.

Jag tanker pa er dar hemma i lilla sverige, vissa har sa stora hjartan sa jag fortstar inte ens hur ni far plats i lilla landet lagom. Men ni vet att jag alskar er, och har ni inget annat for er sa tjana ihop lite stalar for fan, och bara ak hit. det ar sa jakla vart det.

Nu far val jag o Nelia ta upp kartan o forsoka hitta tillbaka till vart kara (dyra) hostel, och gora vid oss infor kvallen, (och fixa de jakla telefonnummret!!!!) haha. Kyss o puss pa er o allt dedar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0