Last day in Sydney, yey!

TJANNA, HALLAJA, tjabba, tja, hej.

Ja jag var lite orolig i Lordags for att jag inte visste ett SKIT om var jag skulle ta vagen efter att ha landat i Cairns pa tisdag, med all ratt kan jag tycka. I lordags gick jag o Nelia o Lade oss klockan halv 9 pa kvallen, OFTA liksom. Men de plingade i telefonen ungefar kvart i 9!!!!!
Det var Erica som ringde, en som jag underdagen hade ansokt om att vara nanny till hennes tva tvillingpojkar, och hon ville att jag skulle komma och testa en vecka!! SAA GLAD JAG BLEV. Hennes nuvarande Nanny ska vara kvar under veckan och hjalpa mig med alla sysslor. Pojkarna ar 15 manader gamla, och de har hastar som jag garna far rida. Jag kommer bo i ett EGET RUM, med EGEN DUSCH och EGEN toalett. Sa javla underbart!!!!

Sa nar jag kommer till Cairns vid halv 6 tiden imorgon (tisdag) far jag transfer till YHA dar jag ska bo tisdag-onsdag, onsdag-torsdag, och pa torsdag morgon gar bussen ut till Lake klockan 7 pa morgonen, och ar framme hos dom klockan 11 pa formiddagen. Ska bli valdigt spannande. Dom betalar bussen for mig :) annu battre.

Nar jag kommer dit skulle vi disskutera lon utover det sjalvklara - boende, mat, utflykter. Ska antagligen fa en mindre veckopeng ocksa, tolkade jag det som.

Nu sitter jag har pa kontoret, klockan ar kvart over 11 typ, och jag ar nu helt ensam i Sydney. Bea & Cajsa ar i Tamworth o jobbar pa ranch, och Nelle-mannen akte i morse till Surfcamp, sa henne kommer man inte se pa nagra mander nu tyvarr, jag hoppas dock det gar javligt snabbt. Poor me, sitter har helt ensam.

Men nog om det, jag vet inte nar jag kommer fa tag i en dator nasta gang men det reder val sig!

Jag alskar er alla dar hemma! PUSS O KRAMS!!!!!

Kommentarer
Postat av: Paui

Jag är SÅ imponerad av dig lojdan! Herregud, att du fixar detta är ju så jäkla häftigt! Jag önskar att jag hade klarat av något sånt med min trygghetsmani (om det finns något som heter så) :P Du anar inte hur mycket detta utvecklar dig! Klarar du detta i 10 månader (vilket du självklart kommer göra) så klarar du allt! Du imponerar på mig varje dag! Jag är så stolt över dig!!! Jag älskar dig något sjukligt och saknar dig fööör mycket! Längtar tills den 6 juli - jag lever för det datumet nu! Allt innan dess ska bara göras och jag ska ta mig igenom det utan att bryta ihop! Det känns inte som att jag har så många vänner kvar efter att ha haft er nu under våren/sommaren :( Jag får lägga desto mer tid på mig själv nu och nästa sommar ta igen allt vi gått miste om i 10 månader! Nu ska jag sluta tjaaata! Jag tänker på dig flera flera gånger om dagen ska du veta! LOVE LOVE LOVE

2011-09-19 @ 13:59:09
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0